Jaa tieto työvuoroista helposti
Myymäläketjujen henkilöstönhallinnossa saumaton tiedonkulku on tärkeää. Henkilöstöhallinnossa on tiedettävä myymälöiden työvoimaresurssin tarve sekä henkilöstön saatavuus. Kun työvuorot löytyvät kaikille avoimesta järjestelmästä, ei työvuorolistoja tarvitse enää printata kahvihuoneen seinälle.
Optimoi työvoimakustannukset järkevästi
Työvoimakustannusten optimointi takaa myymäläketjun yksiköiden parhaan tuottavuuden. On tutkittu, että myymäläketjujen investoidessa henkilöstöhallinnossaan kustannusoptimoinnin kehittämiseen, on saavutettu paras tuotto sijoitetulle pääomalle.
Kun tieto kulkee nopeasti, poissaolot pystytään paikkaamaan
Vähittäiskaupan henkilöstöhallinnon onnistuminen nojaa suurelta osin säntilliseen vuorosuunnitteluun. Kun myymäläketju työllistää suuren määrän ihmisiä, henkilöstöhallinnon haasteita ovat sairastapaukset ja poissaolot.
Tiedon käytettävissä olevasta työvoimasta on kuljettava kaikille. Lähijohtajan tai HR:n tulee löytää sairaustapauksen tai muun poissaolon vuoksi tuuraava työntekijä järjestelmästä helposti ja nopeasti. Panasoftin ohjelmistolla henkilöstöhallinnon sisäinen viestintä nopeutuu ja sijaisten kutsuminen töihin hoituu vaivattomasti.
Panasoftilla on pitkä historia myymäläketjujen henkilöstöhallinnosta. Vuosien varrella kehitetystä Planfox-ohjelmistostamme löytyy kaikki tarvittavat toiminnallisuudet vähittäiskaupan tarpeisiin.